Marek Švec
Jak ovlivnit svojí výplatu
Aktualizováno: 24. 1. 2018
aneb aby vám pramen náběrů nikdy nevyschnul.
Opravdu dlouhodobého úspěchu nelze dosáhnout náhodou a štěstím Za dlouhodobým úspěchem dle mého názoru stojí hlavně pevné základy a vyhodnocování. A to si dnes ukážeme.
Pevné základy se vždy staví na základních kamenech. Pro mne jsou základní kameny mojí práce ty aktivity, které mi
dlouhodobě přináší nové zakázky a nové rezervace. Tedy další možnosti vydělat si peníze. Mezi takové aktivity řadím zejména: práci s tipaři, lístečkování, navolávání, práce se stávajícími klienty, práce s bývalými klienty, budování osobního brandu,… Však sami víte, co Vám vede k náběrům.
Zkuste si vypsat, co funguje Vám. No a tyto základní kameny si vepište do kalendáře. Na těchto kamenech totiž stavíte Vaše budoucí zisky. Nikdy nevynechejte! Můžete toho mít moc, ale když budete dělat tyto základní aktivity, vždy budete mít přísun nových rezervací.
Můj kalendář vypadá třeba takto:

To byly kameny. No a nyní trychtýř, Díky tomuto modelu jste schopni si zajistit nejen, že každý měsíc máte výplatu, ale i její výši. Chce to ale malinko počítat a mít data.
Pro možnost ovlivnit výplatu stačí vědět, co musíte do trychtýře nalít a dlouhodobě tak ovlivníte, co z něj vypadne.
Čistě hypotetický příklad lze najít níže. Potřebuji vědět, že k výplatě 75 000 Kč vedou dvě rezervace. Dále vím, že abych zarezervoval, potřebuji 6 nabraných zakázek. Abych nabral 1 zakázku, potřebuji jít za dvěma klienty. Abych se viděl s jedním klientem, potřebuji zavolat 10 studených kontaktů.
Takto v hypotetickém případě vím, že abych měl výplatu 75 000 Kč, potřebuji dlouhodobě navolávat 240 kontaktů měsíčně. To znamená cca 12 každý pracovní den. A na základě toho vím, jak si nastavit svoje základní kameny.

Úplně stejně si můžete i vy ovlivnit Vaše výplaty. Chce to jen silnou vůli. Jak posilovat svoji vůli si ukážeme někdy příště na Buddhově modelu slona a jezdce.
Poznámka: pokud jste již na úrovni kdy Vám již volají stálí klienti, a vy pro nábor nových zakázek nemusíte hnout ani prstem, tento článek není pro Vás. Pokud máte již lepší statistiky, tak Vám gratuluji. Jedná se pouze o ilustrativní model.
Marek Švec, 2018
M&M reality holding a.s.